termeni si conditii

Expedierea si transportul costa

Prezentare generala a costurilor de transport

a. Preturile ce apar in dreptul produselor nu includ transportul. Costurile de transport vor fi detaliate separat in cosul de cumparaturi inainte de confirmarea platii. Clientul va suporta costurile de transport, exceptie facand comenzile calificate pentru transport gratuit. Pentru mai multe informatii legate de costurile de transport vezi https://www.rosebikes.ro/shipping .

b. Expediere Biciclete:
Biciletele electrice nu pot fi livrate in toate tarile. Va rugam sa va interesati asupra acetei conditii, cand faceti o comanda.

c. Transport pentru țările non-UE
(excepțand Elveția / Liechtenstein):
Pentru transportul în țările din afara comunitatii europene, taxelor vamale și taxe si cele de transport pot fi percepute diferit în functie de țara importatoare. Pentru mai multe informații despre obiceiurile și reglementările de import din țara dumneavoastră, puteti apela la camera de comerț locala sau la biroul vamal. Nota: In ceea ce priveste legea acordurilor de liber schimb la nivel de UE: ROSE Bikes nu este un exportator autorizat si nu poate specifica pe factura orice.

Alege metoda de plata

Plati internationale:

Cash inainte de livrare:

Atunci când plasati comenda va rugam sa transferati suma totală în avans si sa dati detalii cu privire la numele clientului, numărul de factură, numele complet al persoanei unde este plasata comenda și locul său de reședință.
Clienții noștri din Marea Britanie pot face transferuri in GBP in următorul contul: contul nr. 20687660
(sort cod 30-65-41) la Lloyds TSB Bank (IBAN GB07 LOYD 3065 4120 6876 60, BIC SWIFT LOYDGB21682).
Clienții internaționali sunt rugati sa foloseasca tipul de plată SEPA pentru a transfera suma ce reprezinta contravaloarea comenzii în contul nostru Stadtsparkasse Bocholt, Markt 8, 46399 Bocholt, Germany, IBAN DE02428500350000135251, SWIFT BIC WELADED1BOH.

Vă rugăm să va asigurați că ati plătit si partea dumneavoastra din costurile de transport atunci când depuneti numerarul înainte de livrare.

Card de credit:

Noi de asemenea oferim clientilor nostri posibilitatea de a plăti prin MasterCard sau VISA. Atunci când comandați vă rugăm să declarati numărul cardului de credit, codul de securitate și data de expirare a cardului. Factura totală va fi facturata lin contul cardului de credit in momentul expedierii.

PayPal:

Puteți face plăți on-line în condiții de siguranță, rapid și sigur prin intermediul PayPal. Dacă nu aveți un cont PayPal încă, puteți crea unul cu ușurință: sign up pe www.paypal.co.uk/înscriere și treceti contul bancar sau cel al cardului de credit în contul dvs. de PayPal pentru a putea plăti prin PayPal. PayPal poate fi utilizat numai în cadrul Uniunii Europene și numai atunci când se comanda on-line! Toate plățile prin PayPal sunt efectuate în euro, se percepe o taxă de PayPal pentru alte valute.

Alte metode de plata valabile in Germania (pot fi folosite numai daca domiciliul si adresa de facturare sunt pe teritoriul Germaniei)

Lucruri care te pot ajuta

a. garanția ROSE
Bicicletele ROSE vin cu o garantie completa. Exista o garanție de 2 ani pentru toate componentele si timp de 10 de ani, vom repara fiecare spita rupta si fiecare roata marca ROSE sau Xtreme sau alte roti construite de noi cu specificatiile dumneavostra (exceptie fac rotile complete ale altor branduri). Timp de 6 ani de la achizitionare, vom inlocui fiecare cadru ROSE rupt si fiecare furca ROSE rupta. Aceasta garantie nu acopera niciun fel de daune ale vopselei sau modificari de culoare (de exemplu, decolorarea cauzata de radiațiile UV) precum nici uzarea imbinarilor ale cadrelor full-suspension sau celor ale urechilor de schimbator. De asemenea si alti rulmenti cum ar fi cei ai angrenajului pedalier sau cuvete de furca, sunt de asemenea excluse din aceasta garantie. Prezenta garantie se aplică numai primului proprietar. Produsele vor fi reparate sau rambursate in urma unor cereri justificate facute in perioada de garantie. Toate reclamatiile ulterioare sunt excluse. In cazul in care se cere inlocuirea, va vom oferi un cadru ROSE similar la fel si in cazul unei furci ROSE, daca un model identic nu mai poate fi disponibil. In cazul in care nu asemuit Rose cadru / ROSE furca este disponibil. In acest caz, nu veti primi un cadru original si nici nu veti primi inlocuitor pentru componentele necompatibile cu noua varianta. Aceasta garantie nu acopera stricaciuni provocate prin utilizarea produsului, folosirea sau instalarea gresita sau accidente. In plus, aceasta garantie nu acopera defectiuni datorate neingrijirii sau neservisarii bicicletei conforme recomandarilor noastre, recomandari ce se pot gasi in "Servicing plan" (vezi Capitolul 8 al manualului de instructiuni).  Va rugam sa pastrati factura, deoarece aceasta este dovada garantiei iar data cumpararii marcheaza inceputul perioadei de garantie. Vom plati, desigur, costurile de transport si de asamblare pentru cererile de garantie justificate.


b. Înlocuirea in garanție
În cazul în care cadrul ROSE este deteriorat sau distrus de un accident sau de o cazatura cu bicicleta în termen de şase ani de la data achiziționării, veți primi același cadru sau unul similar din gama noastră curentă la 50% din prețul de vânzare cu amănuntul. În Germania, noi vom colecta cadru sau bicicleta dumneavoastra în cutia obisnuita de transport, de la adresa dumneavoastra, gratuit și va vom aduce bicicleta sau cadru tot gratuit. In afara de Germania, va vom percepe pur și simplu costul de transport. La cerere, vom monta piesele pe noul cadru pentru o taxă unică de € 100. Această garanție poate fi solicitată numai pentru daune care nu sunt gestionate de o asigurare. În cazul unui schimb, va vom oferi un cadru de schimb cât mai asemănator, dacă nu mai este disponibil un cadru identic. În acest caz, nu puteți solicita livrarea unui cadru original și schimbul de componente care nu mai sunt compatibile.

c. Service-ul bicicletelor
Noi oferim acest service în Germania. Nu există nici o taxă pentru transportul bicicletelor de curse și al celor de teren, dar pentru biciclete de trekking costurile tale de transport sunt de € 20. Pentru a garanta service-ul de biciclete, este necesar să se facă o programare în prealabil (prin telefon sau formular online). Pentru biciclete trimise la noi, fără o programare fixata, se plătește un tarif de € 25 pentru a compensa timpul de lucru suplimentar. Vă rog să înțelegeți că putem oferi acest serviciu numai în ceea ce privește bicicletele pe care le-ați achiziționat de la noi. Dacă nu mai aveți cutia de transport, vom aranja ca o alta cutie sa fie trimisa la tine la prețul de cost.

d. Garanții de producator si retailer
Toate garanțiile pe care le gasiti în catalog sunt garanții suplimentare de producător și retailer, tipul de garanție indicată pentru produsul respectiv. Contractual, cazurile de garanție legale pentru bunuri cu defecte (de exemplu livrarea ulterioară în formă de livrare compensatorie sau reparatii) față de noi ca partener nu sunt limitate de aceste garanții. Garanțiile suplimentare ale producătorulu sau distribuitorului nu devin efective în caz de tratament necorespunzător sau a uzurii naturale. Pentru cererile de garanție vă rugăm să trimiteți articolul defect cu o chitanță de cumpărare și o descriere a defectului la: ROSE Bikes GmbH , 46393 Bocholt, Germania.

Acordul de a comanda

Acordul de a cumpăra
Afișarea marfii pe site-ul nostru constituie o ofertă fără caracter obligatoriu. Făcând clic pe butonul Trimitere la pasul 4 vi se depune un ordin de cumpărare cu caracter obligatoriu pentru articolele enumerate in cosul de cumparaturi. După trimiterea comenzii, veti fi trimis automat pentru o confirmare de primire a listei de cumparaturi. Un acord de cumpărare este încheiat doar după o confirmare a comenzii sau prin livrarea efectivă a mărfurilor în termen de 5 zile.

Informatii despre inapoierea produselor

Dreptul de a inapoia produse
Puteti anula contractul in termen de 30 de zile indiferent de motiv. Perioada de 30 de zile incepe in momentul cand tu sau o a 3a parte indicata de tine a receptionat produsul. Pentru a va face cunoscuta acest drept trebuie sa ne anuntati

ROSE Bikes GmbH
- Customerservice -
Schersweide 4
46395 Bocholt
Germania

E-Mail: customerservice@rosebikes.com

Phone: 00 800 22 77 55 55 gratis din retelele fixe, posibil contracost din retelele mobile
(AT, CH, DK, ES, FI, FR, HU, IT, LU, NL, NO, PL, PT, SE, UK)
Alternative number: +49 28 71-27 55 55

Acest lucru insemnand o notificare clara (scrisoare, fax sau mail) despre decizia voastra de a anula acest contract. Puteti folosi un formular atasat de noi, numit formulat pentru anulare, dar acesta nefiind obligatoriu.

Pentru a va exercita dreptul de anulare al comenzii in perioada stipulata, trebuie doar sa ne trimiteti informarea ca apelati la dreptul de anulare in termen de 30 de zile.

Consecințele anularii contractului

La anularea unui contract, trebuie sa rambursam toate sumele primite ca plată de la tine, inclusiv costurile de transport (cu excepția costurilor suplimentare suportate pentru că ați optat pentru o altă metodă de livrare decât livrarea standard), imediat și în termen de cel târziu 14 zile de la primirea notificarii de anulare a contractului,. Pentru rambursare, vom folosi aceleași mijloace de plată folosite pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care cereti in mod expres altfel; niciodata nu se va percepe o taxă pentru acest rambursare. S-ar putea amâna rambursarea până vom receptiona bunurile sau pana furnizati dovada că ați trimis înapoi bunurile, oricare dintre acestea este mai devreme.

Trebuie să inapoiati bunurile imediat , în orice caz, nu mai târziu de 30 de zile după ce ne-ati informat cu privire la anularea contractului la

ROSE Bikes GmbH
- Logistic Center -
Isselburger Str. 17
46395 Bocholt
Germania

Perioada de anulare este îndeplinită în cazul în care bunurile sunt trimise înapoi în perioada de anulare de 30 de zile. Transportul retur se face pe costurile noastre.Consumatorul este responsabil numai in cazul diminuarii valorii bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare.

Achiziții finanțate

Dacă ați incheiat un acord prin intermediul unui împrumut și vă exercitati dreptul de a returna, sunteti eliberat de contractul de împrumut atunci când aceste două contracte formează o singură entitate. Acest lucru este valabil mai ales dacă noi suntem un creditor dumneavoastră sau dacă ni s-a facilitat acordarea de credite de către creditor. În cazul în care împrumutul a fost deja rambursat la noi în momentul în care anularea devine efectivă sau marfa este returnata, creditorul își va asuma drepturile și obligațiile care decurg din acordul de finanțare cu privire la relația sa cu tine și cu privire la consecințele juridice de anulare sau de returnare. Pentru ca se poate evita o astfel de obligație contractuală în cea mai mare măsură, exercita dreptul sau de a reveni sau retrage declarația dumneavoastră de intenție făcute în ceea ce privește încheierea acordului de împrumut.

RETURURI / COSTURI

Ambalajele noastre sunt potrivite si pentru transportul produsului comandat, inapoi. O eticheta de returnare este inclusa in toate coletele noastre expediate in Germania, Elvetia si Liechtenstein. Pentru toate celelalte tari enumerate mai jos, puteti tipari si etichete de retur preplatite, facand clic pe link-ul respectiv (etichetele returnate nu sunt potrivite pentru biciclete, vezi sectiunea Damage / Claims). Pur si simplu trimiteti coletul la oficiul postal, cu eticheta de retur pe el. Va rugam sa includeti si formularul de retur completat. La solicitarea returnarii, marfurile pot fi preluate de la adresa dvs., daca este cazul. Retururile din statele membre UE, Elvetia si din Liechtenstein sunt gratuite numai atunci cand se utilizează eticheta noastra de returnare sau cand un retur a fost organizat de noi. La returnarea bunurilor din alte tari terte, veti suporta costurile directe de returnare a marfurilor, precum si costurile vamale.

Utilizarea procedurii de returnare oferita de catre noi, nu este obligatorie pentru exercitarea efectiva a dreptului dumneavoastra.

Va rugam sa alegeti tara pentru a va putea elibera formularul de retur:

Austria

Belgia

Bulgaria

Cipru

Republica Ceha

Denemarca

Estonia

Finlanda

Franta

Germania

Marea Britanie

Grecia

Ungaria

Irlanda

Italia

Letonia

Lituania

Luxemburg

Olanda

Polonia

Portugalia

Romania

Slovacia

Slovenia

Spain

Suedia


Oferirea acestei posibilitati nu este o condiție obligatorie pentru a face uz de dreptul de întoarcere.

Deteriorare în timpul transportului / reclamații

Vă rugăm să ne anunțați în termen de 7 zile, cu privire la defecte evidente. Dacă primiți un pachet care este vizibil deteriorat, vă rugăm să-l deschideți imediat în prezența serviciului de livrare poștaș / curier și sa emita o confirmare de daune imediat. Dacă aveți întrebări vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți (49 28 71/27 55 55). Vă rugăm să returnati întotdeauna pachetul impreuna cu eticheta de retur. În cazul unei plângeri referitoare la articole de îmbrăcăminte, vă rugăm să spălați hainele înainte de a le returna. Cand returnati căști de protecție și încălțăminte, inafara de cutia in care erau ambalate, vă rugăm de asemenea să folosiți, caseta de transport pentru a face transportul retur. Pentru reclamații legate de biciclete va rugam sa contactati serviciul nostru de biciclete la tel. 49 28 71/27 55 14.

Alte conditii

a. probe legislative:
Legea a Republicii Federale Germania se aplică tuturor contractelor încheiate cu noi. Convenția de la Viena pentru vânzarea internațională de bunuri nu se aplica. În cazul în care reședința obișnuită a clientului nu se află în Germania, ci într-o altă țară a UE în care dispozițiile naționale stabilesc drepturi suplimentare de protecție a consumatorilor decât legea germană, se va aplica legea țării în care își are reședința obișnuită consumatorul (articolul 6 paragraful 2 Regulamentul Roma I).

b. ”cookies-uri”
Noi folosim cookie-uri pe diferite pagini web pentru a îmbunătăți calitate site-ului nostru și pentru a permite punerea anumitor funcții în aplicare. Acestea se referă la fișiere text mici care sunt stocate pe computer. Majoritatea cookie-uri pe care le folosim sunt șterse de pe hard disk, după o sesiune de browser-ul (cookies). Alte cookie-uri rămân stocate pe computerul dvs. și ne permit să va recunoaștem computerul la următoarea vizită (cookie-uri persistente). Companiile noastre partenere nu au permisiunea de a utiliza site-ul nostru pentru a colecta date cu caracter personal prin intermediul cookie-uri, sau să proceseze sau să utilizeze astfel de informații.

c. Textul contractului
Vom stoca textul contractului și vă vom trimite detaliile comenzii si ale conditiilor noastre generale prin e-mail. Puteți vizualiza aceste Conditii Generale în orice moment, făcând clic aici. Datele dumneavoastră personale de comanda nu pot fi accesate prin intermediul internetului.

d. limba contractuala
Aveți opțiunea de a selecta limba germană, engleză, olandeză, franceză sau italiană ca limbă pentru acordul dumneavoastră.

e. Link-uri
În măsura în care acest site contine link-uri externe (Hyperlink-uri) către site-uri terțe, responsabilitatea exclusivă pentru conținutul acestor site-uri ramane a operatorului respectiv. Înainte de a crea link-uri, ROSE Bikes a examinat toate site-uri terțe legate de orice încălcari legale. În același timp însă, ROSE Bikes nu are nici o influență asupra aranjamentului materialului de pe aceste site-uri ceea ce înseamnă că declară în mod expres că nu este titular al conținutului acestor site-uri. ROSE Bikes, în plus, efectuează controale regulate de pagini adiacente și va sterge imediat link-ul corespunzător daca va remarca încălcări ale regulilor si legislatiei.

f. Reguli de retinere
Bunurile livrate rămân proprietatea noastră până la plata completă. Aranjament contractual este guvernat exclusiv de legea Republicii Federale Germania.

g. Diverse
Specificațiile de greutate, dimensiuni și echipamente sunt date furnizate de catre producător. ROSE Bikes își rezervă dreptul de a livra bunuri cu modificări tehnice care constituie un progres tehnic, precum și abateri cu privire la culoare. Pot exista erori și informați furnizate din greșeală și nu vom accepta nici o responsabilitate în acest sens. Livrarea este condiționată de disponibilitatea stocului. Livrările noastre sunt realizate pe baza unor termeni și ale Condițiilor noastre generale. Toate preturile sunt exprimate in Euro / RON și includ TVA-ul legal care depinde de țara de livrare:

Germany: full VAT 19% // reduced VAT 7% (VAT ID no.: DE 811 440 544)
Austria: VAT 20% (VAT ID no.: AT 406/0270)
Netherlands: BTW 21% (VAT ID no.: NL 823328648B01)
United Kingdom: VAT 20% (VAT ID no.: GB 975077385)
France: TVA 20% (SIRET no. FR 70521605071)
Sweden: Moms. 25% (VAT ID no.: SE502070394701)
Luxemburg: VAT 17% (VAT ID no.: LU 24929607)
Italy: IVA. 22% (VAT ID no.: IT00144759990)
Finland: ALV. 24% (VAT ID no.: FI 2421895-2)
Denmark: Moms. 25% (VAT ID no.: DK12627769)
Belgium: VAT. 21% (VAT ID no.: BE.0837.793.948)

Ne rezervam dreptul de a modifica prețurile ca urmare a modificărilor ratelelor de schimb valutar sau ratelor TVA-ului în orice moment și fără preaviz.

Informatii in conformitate cu politica folosirii bateriilor si acumulatorilor

În ceea ce privește vânzarea de baterii și acumulatori, suntem obligați ca retailer sa vă informam cu privire la următoarele: sunteți obligat prin lege să înapoiati bateriile și acumulatorii. Aveți posibilitatea să le restituie după utilizare în magazinul nostru, într-un punct de colectare local sau în magazinele locale. Bateriile conțin substanțe periculoase si sunt marcate cu un simbol constând într-un coș de gunoi tăiat și un simbol chimic (Cd, Hg sau Pb) pentru metale grele, acesta fiind factorul decisiv pentru declararea lor ca fiind periculoase. Puteți de asemenea trimite bateriile uzate la adresa noastră: ROSE Bikes GmbH Logistic Center, Isselburger Str. 17, 46395 Bocholt, Germany. Posibilitatea de primi baterii la această adresă este limitată la bateriile pe care le avem în gama noastră de produse și a celor de uz casnic.

Informatii in conformitate cu „German Altgeräteverordnung (ElektroG)“

În ceea ce privește vânzarea de dispozitive electronice, suntem obligați ca distribuitori / producători sa vă informam cu privire la următoarele: sunteți obligati prin lege să trimiteti inapoi dispozitivele electronice pe care nu doriți să le mai folosiți. Vă rugăm să le restituiti în magazinul nostru, într-un punct de colectare local sau în magazinele locale. Aveți posibilitatea să le restituiti la adresa noastră: ROSE Bikes GmbH, Schersweide 4, 46395 Bocholt. Posibilitatea de a primi dispozitive electronice la această adresă este limitată la dispozitivele pe care le avem în gama noastră de produse si la cele de uz casnic.

Solutionarea online a litigiilor
Solutionarea online a litigiilor in conformitate cu art. 14 Sectiunea 1 ODR-VO: Comisia Europeana va infiinta o platforma on-line de solutionare a litigiilor (OS), care poate fi gasita la https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ne straduim intotdeauna sa rezolvam pe cale amiabila neintelegerile care decurg din contractul nostru. Mai mult, am decis sa nu luam parte la nicio procedura de arbitraj, deoarece nu suntem obligati sa facem acest lucru. Adresa noastra de e-mail este: info@rosebikes.com

Puteti găsi Politica noastră de confidențialitate aici.

Detalii ale companie

ROSE Bikes GmbH
Schersweide 4
46395 Bocholt
Germany

Telefon: +49 (0) 28 71 / 27 55 55
Fax: +49 (0) 28 71 / 27 55 50

Companie Inregistrata in localitatea: Bocholt
Compania inregistrata: HRB 8315, District Court of Coesfeld
Consiliu director: Erwin Rose, Stefanie Rose, Thorsten Heckrath-Rose
VAT ID no.: DE 811 440 544, WEEE-Reg. no.: DE 26905420, WEEE-Reg. no.: NL 0592