arata produse
drept de returnare in decurs de o luna Biciclete asamblate in Germania Peste 110 de ani de traditie de familie
cos
    Rose

    Intrebari si raspunsuri 

    Acesta este un set de întrebări și răspunsuri cu care ne intalnim frecvent. Ne ocupam de extinderea si actualizarea lui în mod regulat. Pentru a va facilita găsirea întrebarii corecte, le-am împărțit în câteva categorii.

     

    Cont client

    • Cum pot obtine un cont de client?um Kundenkonto?

      Te poti inregistra pe site-ul nostru prin intermediul link-ului "Înregistrare". Vă rugăm să fiți atenți la caracterul complet si corectitudinea datelor pe care le veti completa. Rețineți că ar putea dura ceva timp înainte de a primi permisiunea de acces, deoarece datele introduse sunt testate. În mod normal, veți obține un răspuns de la sistemul nostru într-o oră.

    • Am pierdut codul de client, ce fac?

      In acest caz, va rugam sa sunati serviciul nostru de urgenta si sa cereti un alt cont de client. Serviciul de apeluri urgente Rose poate fi gasit la +49 (0)2871 27 55-55

    • Nu ma pot loga cu datele mele de acces, ce fac?

      Daca ai receptionat parola de acces prin e-mail, copiaz-o direct din e-mail in campul destinat parolei de pe pagina Rose. Aveti grija sa nu copiati spatii goale. 

    • Mi-am uitat parola, ce fac?

      Pe site-ul Rose, există un punct de navigare intitulat "Login". Puteți solicita o nouă parolă acolo.

    • Am cerut o noua parola dar nu am primit inca niciuna?

      Exista posibilitatea sa existe încă o veche adresa de e-mail in baza noastra de clienti, pe care sa nu o mai folositi. Vă rugăm să sunați serviciul nostru de urgente pentru a verifica acest lucru. Personalul nostru poate actualiza adresa dvs. de e-mail. Vă rugăm să sunați serviciul de urgente la +49 2871 27 55 la 55 pentru a schimba o adresă veche sau incorecta.

    • Cum pot schimba datele de contact sau parola?

      Va conectati completand codul de clientul și parola. Datele dumneavoastră personale sunt stocate în contul dvs. online. Ați obținut posibilitatea de a schimba datele. Va rugam sa folositi link-ul "Change" pentru a schimba datele de contact. 

    • De ce comanda mea nu poate fi vizualizata online?

      For the time being, orders are not shown online as long as they are still processed. Only completed orders are shown.

      Comenzile nu pot fi vizializate online atata timp cat sunt prelucrate. Doar comenzile finale sunt afișate.


     

    Comenzi

    • Este posibil sa am pe bicicleta o alta echipare?

      Bineinteles ca poti sa-ti configurezi bicicleta Rose exact asa cum iti doresti. Exista un link in configuratorul nostrum unde gasesti fiecare model de bicicleta dar de asemenea mai poti gasi un configurator si pe casuta “Servicii”. Alegeti componentele dorite din intreaga gama existenta. Nu ezitati sa intrebati specialistii nostri in vanzari de biciclete din magazinul Rose BIKETOWN sau sa sunati la +49 (0) 28 71 27 55 - 70.

    • Cand imi comand bicicleta online si aleg sa mi-o ridic chiar eu din magazin, unde si cum platesc?

      Iti poti plati bicicleta atunci cand ti-o ridici. Urmatoarele metode de plata iti sunt la indemana : cash / card de debit (luati in considerare ca acest card ar putea avea o limita zilnica) / card de credit (Visa, Amex, Mastercard) / preplata la banca (va rugam sa faceti transferul banilor cu 3 zile inainte de a va lua bicicleta). Va puteti ridica bicicleta din BYKETOWN Rose tinand cont de urmatorul orar:

      Luni – Miercuri: 10.00 a.m. - 6.30 p.m.

      Joi – Vineri: 10.00 a.m. – 8 p.m.

      Sambata: 10.00 a.m. - 6 p.m.


    • Trebuie sa platesc o garantie/avans atunci cand imi comand bicicleta in BIKETOWN?

      Cand iti comanzi bicicleta din Biketown si vrei sa ti-o ridici singur de acolo, daca doresti poti plati o garantie/avans. Aceasta nu este insa obligatorie. 

     

    Biciclete

    • Mi se pot face masuratori pentru a mi se determina marimea corecta la cadru?

      Da, ti se pot face toate masuratorile necesare in Rose BIKETOWN si nu ai nevoie de o programare pentru acest lucru. Daca vrei sa-ti configurezi si sa-ti comanzi bicicleta online, ne poti trimite noua datele tale. 

    • Pot testa bicicleta in magazin?

      Da , aveti posibilitatea de a testa bicicletele in magazin. Dar tocmai din aceasta cauza, pentru ca nu va putem garanta ca este disponibila bicicleta dorita de voi la marimea potrivita, va rugam sa ne sunati inainte de a veni. Numarul nostru de telefon este : +49 (0)2871 27 55 - 55.

    • Pot face o programare cu unul dintre cei care se ocupa de vanzari in Biketown pentru a evita pierderea de timp?

      Da, poti face o programare online aici sau la telefon +49 2871 27 55 55.

    • Cam cat se asteapta pentru un expert in consultanta daca nu mi-am facut programare?

      Timpul de asteptare depinde in functie de ziua saptamanii si de volumul de client din ziua respective. Pentru a putea oferi o ordine corecta clientilor nostril, folosim un sistem “pager”. Pager-ul va va informa imediat cum s-a eliberat urmatorul consultant. In timpul acesta puteti arunca o privire prin magazin sa sa serviti o ceasca de cafea. Veti fi informat automat prin pager atunci cand va va veni randul. 

    • Imi pot lua bicicleta acasa imediat dupa ce mi-am comandat-o in BIKETOWN?

      Noi asamblam individual fiecare bicicleta, in functie de dorintele voastre personale si de masuratorile specific. Aceasta face sa fie nevoie evident de o perioada de livrare. In general nu este posibil sa iei o bicicleta direct acasa. Dar exista posibilitatea sa poti lua cateodata bicicletele expuse.

    • Cum stiu cand imi este gata bicicleta?

      Vei primi un e-mail cu confirmarea expedierii sau un e-mail care va anunta ca puteti veni s-ao ridicati din BIKETOWN.

    • Mai exista si alti comercianti Rose?

      Noi ne comercializam bicicletele exclusiv prin internet sau direct din magazinul Rose BIKETOWN din Bocholt. Vanzarile directe ofera un avantaj semnificativ al pretului, avantaj pe care vrem sa-l transferam clientilor nostri. 

    • Ce garantii ofera Rose?

      Bicicleta ROSE vine cu un deosebit pachet de garantie. Ai garanție 2 ani pentru toate componentele, iar noi va vom garanta inlocuirea sau repararea pe o perioada de 10 ani, gratuit, pentru rotile marca Xtreme sau pentru rotile care le-am construit în functie de specificatiile dvs. (sunt excluse rotile standard). Vom inlocui de asemenea, fiecare cadru rupt, în termen de 5 ani. Această garantie este valabila doar pentru primul proprietar*, 5 ani garantie de inlocuire (in cazul unui accident sau al unei cazaturi, veti primi un cadru la schimb pentru doar jumatate de pret) si 2 ani de garantie fara restrictii pentru toate componentele (pentru toti ciclistii profesionisti si curierii pe bicicleta). 

      * vezi Termeni si Conditii.

    • Se poate returna o bicicleta?

      Există posibilitatea de a returna in 1 lună pe bicicletele nefolosite cu echipamentul lor standard, la fel ca si pentru toate celelalte articolele din catalog. Nu există nicio posibilitate de a reveni bicicletele configurate (personalizate). Dacă și in ce condiții puteti returna si aceste biciclete depinde de nivelul de configurare. Pe baza experienței noastre, se întâmplă foarte rar ca unui client nu-i mai placa ce configurație si-a facut. Ca de obicei, am găsit o soluție simpla si corecta la cererile de modificare ulterioară, ca de exemplu, din motive ergonomice, pentru a îmbunătăți poziția de șezut. Aceste cereri vor fi efectuate de către Serviciul nostru de biciclete (serviciu de curierat suportat de noi in Germania, ridicat/returnat).

    • Este nevoie de o programare pentru a-mi ridica bicicleta?

      Va vom anunta in cel mai scurt timp prin e-mail sau prin posta cand va este gata bicicleta de a fi luata. Apoi iti poti stabili singur ora si ziua dorita folosindu-ti contul de client.

      Luni – Miercuri 10.00 am – 6.30 pm

      Joi – Vineri 10.00 am – 8.00 pm

      Sambata 10.00 am – 6.00 pm


     

    Livrare

     

    Manual de utilizare